| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
DeX Ekspert-bruger

Indmeldt: 02. Dec 2007 Indlæg: 1106
|
Skrevet: Tirs 25 Nov 2008 17:41 Emne: Super street fighter 2 HD remix |
|
|
nu er vi så (u)heldig at vi ikke fik det dejlige street fighter spil i dag ligsom USA (suprice ?) så jeg vil høre om der er nogen minuser ved at man købte det over en US konto frem for en EU ? kan jeg stadig spille online med EU spiller når det engang kommer ? og vil det virke uden problemer ???
håber der nogen der kan svare på det... _________________ Folk som siger man ikke kan se forskel på 720p og 1080p er dem som ikke har råd til rigtigt legetøj.
-
Folk som køber HTC Touch diamond er folk som ikke har råd til iPhone selvom de gerne vil ha en |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
decon Ny bruger

Indmeldt: 09. Jun 2008 Indlæg: 165 Gamertag: decon89
|
Skrevet: Tirs 25 Nov 2008 17:55 Emne: |
|
|
Altid brug US PSN. Det er billigere og ofte har de tingene langt før som du selv nævner. Virker perfekt, køber det selv i dag og hvis der er nogen som er klar på at kæmpe så skriv endeligt PSN addies her
Mit er decon89, add up. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
DeX Ekspert-bruger

|
Skrevet: Tirs 25 Nov 2008 18:01 Emne: |
|
|
og du er helt sikker på man sagtens kan købe det og bruge sin EU konto til at spille oveR ? eller skal man bruge sin US konto ?
og man kan os spille på EU servere ? _________________ Folk som siger man ikke kan se forskel på 720p og 1080p er dem som ikke har råd til rigtigt legetøj.
-
Folk som køber HTC Touch diamond er folk som ikke har råd til iPhone selvom de gerne vil ha en |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nappy
Indmeldt: 29. Nov 2007 Indlæg: 19 Gamertag: nappyc
|
Skrevet: Tirs 25 Nov 2008 18:05 Emne: |
|
|
| Jeg har købt mange PSN spil over US, og de har alle virkede uden problemer. Jeg køber det ihverfald når de updater US store. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
DeX Ekspert-bruger

|
Skrevet: Tirs 25 Nov 2008 18:11 Emne: |
|
|
det er måske kommet til US store nu ? eller ? _________________ Folk som siger man ikke kan se forskel på 720p og 1080p er dem som ikke har råd til rigtigt legetøj.
-
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nappy
|
Skrevet: Tirs 25 Nov 2008 18:16 Emne: |
|
|
| DeX skrev: | | det er måske kommet til US store nu ? eller ? |
Ja SF, skulle meget gerne kommer idag (25. nov), men jeg kan ikke lige huske hvornår de præcis opdatere deres store. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
decon Ny bruger

|
Skrevet: Tirs 25 Nov 2008 18:47 Emne: |
|
|
| kl 19:00 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Vinterbird Ekspert-bruger

Indmeldt: 27. Aug 2005 Indlæg: 1821 Gamertag: Vinterbird
|
Skrevet: Tirs 25 Nov 2008 19:09 Emne: |
|
|
US bliver da først opdateret i morgen? De opdaterer ikke torsdag grundet Thanksgiving, men det er så vidt jeg husker først i morgen.
Vi får dog SF2 HD på torsdag, så det er 24 timers ventetid vi taler om, og det er jo ikke alverden. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
DeX Ekspert-bruger

|
Skrevet: Tirs 25 Nov 2008 19:34 Emne: |
|
|
der står ellers på div. sider at det er udskudt til EU bruger på ubestemt tid. ? og at det skal komme på US store i dag den 25. _________________ Folk som siger man ikke kan se forskel på 720p og 1080p er dem som ikke har råd til rigtigt legetøj.
-
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
decon Ny bruger

|
Skrevet: Tirs 25 Nov 2008 19:39 Emne: |
|
|
| Vinterbird skrev: | US bliver da først opdateret i morgen? De opdaterer ikke torsdag grundet Thanksgiving, men det er så vidt jeg husker først i morgen.
Vi får dog SF2 HD på torsdag, så det er 24 timers ventetid vi taler om, og det er jo ikke alverden. |
Ja pis og papir, har selvfølgeligt fået lavet rod i tidszonerne. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Vinterbird Ekspert-bruger

Indmeldt: 27. Aug 2005 Indlæg: 1821 Gamertag: Vinterbird
|
Skrevet: Tirs 25 Nov 2008 20:38 Emne: |
|
|
| DeX skrev: | | der står ellers på div. sider at det er udskudt til EU bruger på ubestemt tid. ? og at det skal komme på US store i dag den 25. |
Capcom sendte ellers lige det her til mig for 10 minutter siden:
| Citat: | Hi guys,
Your long awaited day has finally arrived, Super Street Fighter II Turbo HD Remix releases today on PlayStation Network for $14.99 and November 26, 2008 for Xbox Live Arcade for 1200 MS points. In celebration of this momentous day, we conclude the official trailer trilogy with the final installment. You can download this trailer by visiting: Eksternt link <http://www.press.capcom.com> .
Additionally, Capcom's direct-to-download music album of hip-hop tracks inspired by the Street Fighter series. Street Fighter Underground Remix will go live today and will feature the musical flavor of artists such as DJ Qbert, Hieroglyphics, Redman, Oh No, DJ Toure, Mistah FAB and ZION I. Each artist has produced a Street Fighter tribute track that will be free of charge and exclusive to the PlayStation Network. You can check out the tracks by visiting: Eksternt link <http://www.myspace.com/capcomunity> .
Have a good holiday season!
Tim and the Capcom PR team. |
I den oprindelige pressemeddelelse står der vist også at det er worldwide. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
koopi Ny bruger

Indmeldt: 25. Dec 2007 Indlæg: 136 Gamertag: koopi
|
Skrevet: Tirs 25 Nov 2008 21:05 Emne: |
|
|
Men ingen Trophy-support? Typisk Capcom. _________________
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
DeX Ekspert-bruger

|
Skrevet: Tirs 25 Nov 2008 21:15 Emne: |
|
|
get jeg læste var fra ps3fanboy.com som normalt ellers er meget sande i deres nyheder... har ihvertfald ikke set noget forkert i deres nyhed endnu
| Citat: | | While US gamers will be able to enjoy Super Street Fighter II Turbo HD Remix on PlayStation Network today, Europeans will not be as lucky. For reasons unknown, Capcom's 2D fighter has no set released date across the Atlantic. That means our European readers are going to have to make a stealth attack on the American PlayStation Store, or they'll have to buy the game on Xbox LIVE Arcade -- the game will be on Microsoft's console tomorrow in Europe. |
_________________ Folk som siger man ikke kan se forskel på 720p og 1080p er dem som ikke har råd til rigtigt legetøj.
-
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
nappy
|
Skrevet: Tirs 25 Nov 2008 21:21 Emne: |
|
|
| 1up skriver også at EU versionen af SF2 er udskudt på ubestemt tid (en fyr fra Capcom tror det ca vil ta' 2 uger før den ligger på EU store). US versionen skulle meget gerne komme senere idag, engang efter kl. 22 tror jeg. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
DeX Ekspert-bruger

|
Skrevet: Tirs 25 Nov 2008 21:26 Emne: |
|
|
ja men så napper jeg den bare på US store når den kommer på... gider da ikke vente så lang tid fordi ALT på EU store skal tag en evighed... _________________ Folk som siger man ikke kan se forskel på 720p og 1080p er dem som ikke har råd til rigtigt legetøj.
-
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|